Bliv partner i CSR Forum

CSR Forum har siden sin etablering for knap 17 år siden udelukkende haft tilknyttet sine mange medlemmer og støtter på et personligt plan.

Som noget nyt og på baggrund af en stigende interesse i netværket, åbner CSR Forum nu op for at virksomheder kan blive medlemmer på organisationsplan.

Formålet er stadig at give enkeltpersoner muligheden for at dygtiggøre sig blandt ligesindede, men i dag har vi også noget andet og noget mere, at at tilbyde virksomheden.

Den ny tilknytningsform kalder vi for et foreningssponsorat til en værdi af 15.000 kr. Medlemskabet sikrer at virksomheden eksponering samtidig med, at flere at virksomhedens nøglefolk indenfor CSR og bæredygtighed kan gøre brug af vores tilbud.

Et virksomhedsmedlemskab sikrer følgende:

Associering
Læn din organisations brand opad CSR Forums troværdige omdømme og bæredygtighed generelt via logoudveksling.

Eksponering
CSR Forum synliggør dine organisations investeringer i bæredygtighed via egne kanaler og mediepartnere – online såvel som live.

Helt konkret – og for at sikre at medlemskabet kan tage form af et sponsorat – giver et medlemskab følgende eksponering:

  • Din organisations logo på CSR Forums webside
  • Virksomhedscase på blog, i nyhedsbrev og SoME
  • Logo i årlig “Takke-annonce” i helsides format i et større dagblad

Relationer
Gennem netværksmøder, seminarer og konferencer får alle partnere fuld adgang til CSR Forums netværk af eksperter, erfarne praktikere, forskere, politikere, etc. Her guider CSR Forum målrettet den enkelte partner mod ønskede relationer.

Et virksomhedssponsorat giver tre ansatte i virksomheden adgang til vores netværksmøder.

Bliv førstevælger

Medlemmer står altid forrest i køen, når vi lancerer nye tiltag, som fx. vores SDG Leadership læringsforløb i samarbejde med Altinget/Mandag Morgen, konferencer i samarbejde med Børsen etc.

Kontakt

Ønsker du at blive partner skal du kontakte os på mail csrforum@csrforum.dk

Regler for foreningssponsorater  

Et sponsorat, hvor virksomheden køber sig til synlighed anser Skattestyrelsen som hovedregel for en fuldt fradragsberettiget reklameudgift, såvel moms- som skattemæssigt. Læs Skats vejledning om sponsorater her