Mulighed for at benytte CSR Forums navn og logo

Flere og flere medlemmer og samarbejspartnere ser stor nytte i, at anvende CSR Forums navn og logo til at styrke egne karriemuligheder og/eller virksomhedens omdømme.

Det skal give mening – og skabe værdi begge veje

I CSR Forum læner vi os op ad AERIK-modellen (Kilde: Tanja Moesgaard), som udfolder den værdiskabelse CSR Forums navn og logo, kan give det enkelte medlem og vores samarbjedspartnere, hvis anvendt jf. vores anbefalinger til brug.

AERIK – Sådan synliggøres værdien 

A = Associering med CSR Forums stærke faglighed, fællesskab og brand

= Eksponering over for CSR Forums medlemmer, samarbejdspartnere og følgere

R = Relationer du og din virksomhed ellers ikke har adgang til

IK = Integreret Kommunikation via en plan for fælles formidling af associering

CSR Forums kommunikationskanaler 

  • Foreningens webside
  • Nyhedsbrev 4-5 gange årligt
  • LinkedIn side og grupper
  • Mere end 100 faglige aktiviteter årligt – online såvel som live

Vil du vide mere?

  • Skriv til sekretariatet på mail csrforum@csrforum.dk 

Skriv et svar